Потрібна допомога?

Варіанти доставки:

Самовивіз
безкоштовно

Доставка товару до  магазинів "ТВОЄ" безкоштовна.
Видача товару з 08:00-19:00

Кур’єром
м. Київ: 400 грн Київська область: 800 грн

Режим роботи доставки: Пн-Сб з 09:00 - 19:00


Здійснюється на замовлення від 5000 грн, вартість доставки по Києву складає 400 грн. Доставка по Київській області 800 грн, загальна сума обов'язково затверджується з менеджером, відповідальним за Ваше замовлення.


Важливо! Замовлення вартістю менше 5000 грн. можна забрати самовивозом, або замовити доставку Новою Поштою.

Крупногабаритні товари (тачки, помости, драбини, верстати і т.д.) або замовлення на суму від 10 000 грн відправляються за повною або частковою передплатою (за узгодженням з менеджером).


Доставка товарів здійснюється з понеділка до суботи (включно).


Увага:

  • Кур'єр доставляє замовлення виключно: до під'їзду багатоповерхового будинку / приватного будинку / виробництва / офісу.
  • Кур'єр зобов'язаний перевірити цілісність товару і його комплектацію, а також правильність оформлення гарантійних і супровідних документів.
  • Кур'єр НЕ здійснює складання і демонстрацію електричних/бензинових та ін. агрегатів. 
Товар може доставлятися клієнту в зібраному вигляді або ж з виконаною передпродажною підготовкою (обговорюється в процесі оформлення замовлення). В такому випадку, останній зобов'язаний запустити агрегат і перевірити його працездатність.

Нова пошта
Адресна доставка: за тарифами перевізника До відділення: безкоштовно (за умови замовлення від 3000 грн, до 30 кг*)

Доставка товару на відділення Нова пошта діє по всій території України.


Замовлення від 3000 грн (100% передоплата, вага до 30 кг обʼємної та фактичної ваги): Безкоштовно.

Вартість доставки крупногабаритних товарів (обʼємна та фактична вага більше 30 кг) погоджується індивідуально з менеджером.

Замовлення до 3000 грн: за тарифами перевізника.


Замовлення до 500 грн (відправляються за передоплатою), та за тарифами перевізника.

Крупногабаритні товари (тачки, помости, драбини, верстати і т.д.) або замовлення на суму від 10 000 грн відправляються за повною або частковою передплатою (за узгодженням з менеджером).


Після відправлення замовлення вам надійде SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.

  • Ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися у відділенні протягом 7-ти робочих днів. На 8-ий день відбудеться автоповернення. Ви можете продовжити зберігання товару у відділенні за тарифами
  • У поштоматі ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися 3 робочі дні. Після цього посилку буде переміщено в найближче до поштомата відділення.

Примітка:

  • Перед відправленням вся продукція перевіряється та страхується на повну вартість. Під час отримання замовлення у відділенні Нової Пошти вам потрібно перевірити товар у присутності її співробітника.
  • У разі неповного комплекту, недостачі товару або відсутності документів (чек, гарантійний талон тощо) необхідно звернутись до нашого менеджера, до того як ви забрали посилку на відділенні/поштоматі. У разі підтвердження менеджером про додаткову комплектацію, товар забирається вами з відділення, та ви можете розраховувати на доукомплектацію замовлення.
  • Якщо упаковка пошкоджена або на товарі виявлені механічні пошкодження, зверніться на гарячу лінію ТВОЄ +38 097 043 91 62 або в чат-бот Telegram | Viber

Відстежити відправлення

Укрпошта
Адресна доставка: за тарифами перевізника До відділення: за тарифами перевізника

Термін доставки — 2–5 днів.


Після відправлення замовлення Вам надійде SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.

Крупногабаритні товари (тачки, помости, драбини, верстати і т.д.) або замовлення на суму від 10 000 грн відправляються за повною або частковою передплатою (за узгодженням з менеджером).


Ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися у відділенні протягом 7 робочих днів. На 8-й день відбудеться автоповернення.


Примітка:

  • Замовлення не доставляються на пересувні відділення. 
  • Упаковка товару не повинна перевищувати 70 см по кожній з сторін.

Варіанти оплати:

Готівкою

Оплатити товар готівкою можна:

  • В будь-якому нашому магазині.
  • Кур'єру ТВОЄ або Нової Пошти.
  • У відділенні Нової Пошти та Укрпошти.

Примітка:

  • Перед відправкою вся продукція перевіряється і страхується на повну вартість.

Починаючи з 28 квітня 2020 року процедура ідентифікації та верифікації клієнта є обов'язковою (потрібен паспорт України та ІПН), якщо сума всіх фінансових операцій дорівнює або перевищує 5000 грн/день.

Картою Visa / MasterCard

Оплатити товар карткою можна:

  • В магазині.
  • На сайті через сервіс безпечних платежів LiqPay, Google Pay, Apple Pay.
  • Кур'єру Нової Пошти.
  • У відділенні Нової Пошти та Укрпошти

Починаючи з 28 квітня 2020 року процедура ідентифікації та верифікації клієнта є обов'язковою (потрібен паспорт України та ІПН), якщо сума всіх фінансових операцій дорівнює або перевищує 5000 грн/день.


Примітка:

  • Увага! У випадку оплати замовлення картою Visa / MasterCard, отримати товар зможе тільки та людина, чиї ПІБ були вказані під час оформлення замовлення.
  • Після безготівкової оплати покупки Ви отримаєте електронний чек у Viber/смс (посилання на завантаження).

Оплата частинами

«Оплата частинами» на вигідних умовах.

  • Послуга діє для клієнтів ПриватБанку та Монобанку.
  • Ви можете розділити суму на кілька рівних частин — від 2 до 6.

Примітка:

  • Мінімальна сума покупки для клієнтів ПриватБанк — 300 грн.
  • Мінімальна сума покупки для клієнтів Монобанк — 500 грн.
  • На Вашій карті повинна бути підключена послуга «Оплата частинами».
  • Сума кредитного ліміту, доступного для покупки частинами, не повинна бути менше повної суми замовлення. 
  • Після безготівкової оплати покупки Ви отримаєте електронний чек у Viber/смс (посилання на завантаження).

Безготівковий розрахунок для юридичних осіб

Ваш рахунок ви можете отримати на пошту від менеджера інтернет-магазину.

  • Оплата замовлення — до 3-х банківських днів, в окремих випадках резерв 1 банківський день.

Реєстрація податкової накладної на 30 днів у електронному форматі.


Примітка:

  • Якщо Ви оплачуєте замовлення безготівковим способом, ми доставимо його після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок. 
  • Забрати оплачене замовлення в магазині можна, маючи при собі оригінал довіреності або печатку підприємства. За умови доставки замовлення перевізником Нової пошти чи Укрпошти необхідно мати при собі оригінал довіреності. 
  • Після безготівкової оплати покупки Ви отримаєте електронний чек у Viber/смс (посилання на завантаження). 

Повернення товару:

Повернення впродовж 14 днів

Якщо товар Вам не знадобився, його можна повернути протягом 14 днів.

Ви можете вибрати один з наступних способів:

  • Повернення доставкою (за умови, що товар був придбаний в інтернет-магазині).
  • Повернення в магазин, в якому був придбаний товар.

Вимоги до товару: 

  • Збережені заводські пломби й комплектація.

Допускається відсутність плівки. 

  • Прилад новий, без слідів використання.
  • Коробка має продажний вигляд.
  • У наявності розрахунковий документ (чек).

Примітка:

  • Повернення акційних товарів відбувається повністю, з усією комплектацією та витратним матеріалом (якщо він присутній в наборі).
  • Якщо у Вас є електронний чек на покупку, то немає потреби надавати його паперову версію разом із товаром.

Якщо прилад вийшов з ладу під час роботи, дізнайтеся, як здати його в ремонт.



Поверненню не підлягає товар, якщо:

  • він був у використанні;
  • відсутня або пошкоджена упаковка товару; 
  • товар має видимі технічні пошкодження;
  • відсутній чек або видаткова накладна.

Важливо:


Повернення/Обмін товару здійснюється за рахунок покупця. Також може стягуватися додаткова комісія за повернення грошових коштів, залежно від банку яким ви користуєтеся.

Як повернути товар в магазині

Зверніться до магазину ТВОЄ, в якому Ви придбали товар.


З собою потрібно мати:

  • Товар. 
  • Чек (якщо у Вас є електронний чек на покупку, то немає потреби надавати його паперову версію разом із товаром). 
  • Паспорт або посвідчення водія.
  • Банківську карту (тільки у разі сплати карткою).



Повернення коштів:

1. Готівкою

Якщо товар був придбаний в магазині за готівку, повернення коштів відбувається одразу без складання заяви. Якщо у касі немає достатньої суми, Ви зможете забрати їх в магазині протягом дня.


2. На карту

У випадку придбання товару на сайті, ми повернемо гроші на карту, з якої була сплачена покупка. Термін повернення — до 5 банківських днів.


3. На розрахунковий рахунок (для ФОП)

У випадку оплати рахунку за реквізитами, ми повернемо гроші конрагенту, з якого була здійснена оплата. Термін повернення — до 5 банківських днів.


Якщо оплата була здійснена безготівковим способом, для повернення коштів потрібно:


1. Скласти заяву на повернення коштів за зразком (шалон від менеджера). 

2. Надіслати скан-копію (фотографію) на пошту [email protected]

3. Термін повернення коштів на карту або розрахунковий рахунок компанії — до 5 банківських днів. 

Sale\Consultation
Sale\Consultation
Потрібна допомога?

Введіть номер телефону, і ми зв'яжемося з вами

Потрібна допомога?

Введіть номер телефону, і ми зв'яжемося з вами

або зв’яжіться з нами:
Купити в 1 клік

Введіть номер телефону і ми зв'яжемося з вами для уточнення деталей замовлення

Купити в 1 клік

Забронювати товар

Вкажіть Ваш телефонний номер і наш менеджер зв'яжеться з Вами

Спасибі, ваша заявка прийнята!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.